Tuesday, May 11, 2010

merentas desa 2010




minggu lepas, unit gerko telah mengadakan pertandingan merentas desa anjuran pismp sem 5.. jgn main2 tau, aku naib setiausahe tau..hek3... pastu aku sgt2 berhasrat untuk menjadi yang terbaik..namun nasib tidak seindah impian ... :P ...
nak dijadikan cerite, rakan ku g kusayangi, aflah, akm n eda menghasut2 aku (betul ker) untuk tidak berlari..aku sebagai rakan yang menghormati dan menyanyangi sahabat terpaksa akur dengan kehendak mereka yang menginginkan aku tidak berlari.. dr mula sampai akhir aku tidak berlari... dan kami berjaye dapat number last.. untuk mennggung malu ckit, kami telah memegang tangan semsa sampai dikawasan penamat.. wah3.. by the way, tahniah kepada semua yang menang, aku akn tebus kekalahan aku dimasa akan datang.. to all lectures, thanks soooo much... coz beri peluang untuk kami menimba ilmu yang sangat2 berharge... moga ia kekal di dunia dan akhirat..

No comments:

Post a Comment